Let SQ22 pristál na 0529 US východnom čase so 150 cestujúcimi a 17 posádkou.
Geoffrey Thomas, šéfredaktor leteckej spoločnosti Airlineratings.com, uviedol, že čas plynul rýchlo a nevyzeral ako 17 hodín a pol hodina letu.
„Na palube konsenzu bolo, že čas prešiel veľmi rýchlo a nevyzeral to ako 17,5 hodín.“
Inauguračný let z letiska Changi na medzinárodné letisko v Newarku, ktorý poskytuje služby v New Yorku, vzlietol medzi fanúšikmi.
Spoločnosť Qantas spustila 17 hodín denne službu nonstop z Perthu do Londýna začiatkom tohto roka, zatiaľ čo Katar prevádzkuje službu 17,5 hodín medzi Aucklandom a Dauhou.
Zaznamenali si cestujúci letenky?
Spoločnosť Singapore Airlines (SIA) uviedla, že existuje požiadavka zákazníkom na služby non-stop, ktoré pomáhajú skrátiť čas cestovania v porovnaní s letenkami, ktoré majú medzipristátie.
Pred leteckou prepravou letecká spoločnosť BBC oznámila, že sedadlá triedy Business Class pre let boli úplne rezervované a zostali „veľmi obmedzené“ počty prémiových ekonomických miest.
Vstupenka na obchodnú triedu oprávňuje cestujúcich na dve jedlá a možnosť výberu, kedy sú podávané, a občerstvenie medzi nimi. Budú tiež mať posteľ na spanie.
Prémiové ekonomické tarify získajú tri jedlá v pevne stanovených časoch s občerstvením.
Letecká spoločnosť uviedla, že plánuje ponúkať na trase žiadne ekonomické rezervácie.
Zbrusu nové lietadlo spoločnosti Airbus, ktoré používa SIA, bolo nakonfigurované tak, aby usadilo 161 pasažierov vo všetkých 67 pasažieroch a 94 pasažierov v ekonomike.
Je tiež dokázané, že keď dopravcovia predstavia novú trasu non-stop, prevádzka na tejto trase sa zvýši trojnásobne.
Pán Thomas, šéfredaktor leteckej stránky Airlineratings.com, sa zúčastnil niekoľkých takýchto inauguračných letov, vrátane nového dlhého prechodu spoločnosti Qantas z Perthu do Londýna, ktorý bol otvorený začiatkom tohto roka.
Spoločnosť Qantas je v pokročilých diskusiách s Airbusom a Boeingom o lietadle schopnom uskutočniť 20-hodinový let medzi Londýnom a Sydneyom.
Austrálsky štátny vlajkový dopravca plánuje lietať aj z Austrálie do New Yorku – o niečo kratší ako lietadlové lety v Londýne – Sydney.
Ale Max Kingsley-Jones, riaditeľ skupiny Flight Global, varoval, že plány na nové non-stop trasy majú zvyk meniť sa v súlade s ekonomikou sveta.
„V dobách boomu získate veľa z toho, čo nazývame priamym spojom medzi menšími mestami … [potom] pokaždé, keď dôjde k poklesu, uvidíte všetky tie chvosty a potom sa vrátime späť k ľuďom, ktorí lietajú cez huby,“ povedal program BBC Today.
„Napriek tomu, že letecká spoločnosť bude musieť viac lietať cez hub, bude vám vždy zaťažovať menej, pretože má nevýhodu, že bude niekde inde.“