Ste poskytovateľ služieb, ktorý cestuje do miest vašich zákazníkov, aby pracovali? Chodíte do práce s chytrým telefónom vo vrecku a schránkou obsahujúcou papierovanie pre prácu v ruke? Stratíte niekedy čas, keď pracujete a prídete neskoro na schôdzky? Podávate zákazníkom papierové faktúry a čakáte týždne alebo mesiace na zaplatenie? Stratíte na opakované podnikanie, pretože
nemáte dobrý spôsob, ako nadviazať spoluprácu so zákazníkmi?
Ak ste na niektorú z týchto otázok odpovedali „Áno“, je tu nová mobilná aplikácia, ktorú chcete odhlásiť. S názvom Breezeworks , to spája na jednom mieste rad nástrojov, ktoré vám umožní spustiť vaše malé firmy z vášho Apple iPhone alebo Android chytrý telefón.
Jedna platforma pre mnohé obchodné funkcie
Vytvorené špeciálne pre 1 – 20 osôb na mieste servis profesionálov, Breezeworks kladie plánovanie, upozornenia zákazníkov, mapovanie, riadenie pracovných miest, riadenie tímu, fakturáciu a schopnosť dostať zaplatené okamžite prostredníctvom kreditnej karty všetko, doslova, v dlani.
To, čo ho odlišuje od iných aplikácií pre mobilné podnikanie, je to, že ostatné sú primárne piecemeal riešenia. Kalendár je jedna aplikácia, mapy je ďalšia, schopnosť vytvárať faktúry je iná, a schopnosť prijímať kreditné karty v teréne, je ďalší. Breezeworks poskytuje jedinú aplikáciu pre všetky tieto úlohy, čo uľahčuje chod podniku pre inštalatérov, elektrikárov, krajinárov, psích strojov a všetkých servisných profesionálov, ktorí vykonávajú svoje služby na miestach svojich zákazníkov.
„Doteraz,“ hovorí Matthew Cowan, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Breezeworks, „odborníci na služby na mieste boli vynechaní technológiou, pretože nemajú prístup k počítaču na väčšinu dňa. Breezeworks im dáva rovnaký typ CRM a automatizované sledovanie, aké má spoločnosť Fortune 500 – všetko je v elegantnom telefóne zabalené v elegantnom telefóne. vykonávať všetky tieto úlohy.“
Ako to funguje
Pretože všetky nástroje sú súčasťou tej istej aplikácie, stačí, aby ste raz Breezeworks zadali informácie o zákazníkovi. Keď máte nového zákazníka, vytvoríte záznam obsahujúci informácie o zákazníkovi. Potom sa tieto informácie prenášajú na každú zákaznícku úlohu. Potom pomocou nástroja Breezeworks naplánujete schôdzky (a budete ich priebežne sledovať), vyhľadajte smery k polohe každého zákazníka, zobrazte obrázok umiestnenia, vytvorte faktúru, keď ste s každou úlohou vykonali prácu, pošlite e-mail zákazníkovi a pošlite e-mail zákazníkovi. Umožní vám prijať platbu na mieste zakliknutím fotografie kreditnej karty zákazníka.